Lafuente Luengo, Juan Angel

• Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales. Departamento de Economía Cuantitativa. Universidad Complutense de Madrid.
• Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales. Universidad Complutense de Madrid.

• Mercados Financieros
• Finanzas Internacionales

• • Monetary policy regimes and the forward bias for foreign exchange, with R. Pérez and J. Ruiz, Journal of Economics and Business, 2016, 85, 13-28.
  • • Time varying inflation targeting after the nineties, with R. Pérez and J. Ruiz, International Review of Economics and Finance, 2014, 29, 400-408.
  • • The impact of distressed economies on the EU sovereign market, with J. Groba and P. Serrano, Journal of Banking and Finance, 2013, 37(7), 2520-2532.
Lafuente Luengo, Juan Angel

juanangel.lafuente@uji.es