Martín-Montaner, Joan

Profesor Titular de Economía Aplicada en el Departamento de Economía en la Universitat Jaume I.
Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales en 1991 por la Universitat de València.
Doctor por la Universitat de València en 1998.

Comercio Internacional
Movimiento de Factores

• Homeward bound FDI: Are migrants a bridge over troubled finance? (2016) (with Ana Cuadros and Jordi Paniagua). Economic Modelling, 58: 454-465
  • (How) Do research and administrative duties affect university professors’ teaching? (2015) (with Aurora García-Gallego; Nikolaos Georgantzís and Teodosio Pérez-Amaral). Applied Economics 47(45) 4868-4883
  • Immigration, Factor Endowments and the Productive Structure of Spanish Regions, 1996-2005 (2012). (with Guadalupe Serrano; Francisco Requena). Regional Studies 46 (7): 927-945.
Martín-Montaner, Joan

jmartin@uji.es