Javier Ordoñez Monfort

Doctorado Europeo en Economía, Universitat Jaume I. Premio extraordinario.
MSc in Economics and Finance, Universidad de Warwick.
Licenciado en Administración y Dirección de Empresas, Universitat Jaume I. Premio extraordinario.

Integración económica
Desigualdad
Economía de la energía
Econometría Aplicada

• Herrerías, M.J., y J. Ordóñez (2014): “If the Unites States sneezes, does the world need “pain-killers”?”, International Review of Economics and Finance, Vol. 31, pp. 159-170.
  • Herrerías, M.J., y J. Ordóñez (2015): “Testing stochastic convergence across Chinese provinces, 1952-2008”, Regional Studies, Vol.47. pp 2-17.
  • Aller, C., M.J. Herreráías y J. Ordóñez (2016): “Residential Energy Consumption: A Convergence Analysis across Chinese regions”, Energy Economics, Vol. 24, pp. 282-301.
Javier Ordoñez Monfort

Investigación - Dirección